Logo

کتاب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار

کتاب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار

محمدحسین بدری

محمدحسین بدری

نقش هنری :
داور
تحصیلات :
کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی
سال تولد :
1357
استان :
تهران
شهر :
تهران
درباره او

محمدحسین بدری متولد 1357 در تهران و تحصیل‌کرده مقطع کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی است. سردبیر ماهنامه داستان، مدیرمسئول و سردبیر ماهنامه عصر جدید، دبیر گروه فرهنگی روزنامه ابرار، دبیر گروه فرهنگی خبرگزاری فارس، دبیر گروه فرهنگی روزنامه جوان در کنار نویسندگی در روزنامه‌ها و نشریه‌های مختلفی نظیر قدس، ابرار، همشهری، خورشید، جوان، نگارستان، کتاب هفته، سوره، راه، آینده‌سازان، همشهری محله، همشهری داستان، همشهری آیه، مهر نو، داستان، عصر جدید، پنجره، موعود، سروش و مهر بخشی از کارنامه ژورنالیستی او است.
بدری کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 در برنامه جهان‌آرا به‌عنوان مجری فعالیت داشته و توانسته است تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و با حضور در کنار مجریان بزرگ و باتجربه‌ای نظیر وحید یامین‌پور و محمدجواد یافتیان سطح کاری خود را متحول کند.
وی نه‌تنها در ژورنالیسم بلکه در کارهای فرهنگی و هنری دیگر نیز حضورداشته است. داوری در جشنواره فیلم فجر و مدیریت ارتباطات و برنامه‌های فرهنگی سازمان هنری رسانه‌ای اوج نمونه‌هایی از فعالیت‌های او است. همچنین ایشان در دوره‌های دوم، پنجم و هفتم جشنواره مردمی فیلم عمار به ترتیب عضو هیئت‌داوران در بخش‌های نماهنگ، فیلم ‌ما و نقد مقالات و پژوهش‌های رسانه‌ای بوده است.