Logo

کتاب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار

کتاب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار

محسن برمهانی

محسن برمهانی

نقش هنری :
کارگردان, داور
تحصیلات :
کارشناسی فیلم سازی کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما
سال تولد :
1358
استان :
خراسان رضوی
شهر :
نیشابور
درباره او

محسن برمهانی متولد 1358 در نیشابور، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته سینما و کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما است. آثار تلویزیونی و مستند وی تاکنون، جوایز بسیاری را از جشنواره‌های مختلف بین‌المللی به خود اختصاص داده‌اند که از مهم‌ترین آثارش می‌توان به کارگردانی فیلم به پشت تابلو نگاه کن و فیلم کریم اشاره کرد.
وی همچنین به‌عنوان برترین نوجوان هنرمند ایران انتخاب و نامش در کتاب نام‌آوران یک‌صد سال اخیر ایران ثبت گردید. مدیر اداره‌ی تأمین برنامه خارجی شبکه العالم و اداره‌ی مستندهای خارجی پرس‌تی‌وی، مدیریت بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، چاپ مقالات و مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی و روزنامه‌ها و مطبوعات متعدد داخلی و خارجی، سخنرانی و داوری در جشنواره‌های بین‌المللی ازجمله «اِمی»، مدیریت بخش بازرگانی و بین‌الملل«انجمن سینمای جوانان ایران» IYCS)) و … از دیگر فعالیت‌هایی است که در کارنامه وی آمده است.
برمهانی در سال ۲۰۱۰ شرکت آیات مدیا را در ترکیه تأسیس نمود که در حال حاضر نمایندگی‌هایی در چند کشور جهان ازجمله ایران دارد و به فعالیت‌های رسانه‌ای تولید، توزیع، تأمین و خدمات رسانه‌ای می‌پردازد.
ایشان در نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار عضو هیئت‌داوران بخش بیداری اسلامی و جهانی بوده است.